Rabu, 23 Oktober 2013

Glutacell Inspired by BOTOX

RM 139.00
NOW RM 99.00
tel no 012-5717045 @ 018-7778554

Penggunaan GlutaCell™ dapat DIRASAI KESANNYA SEAWAL 7 HARI PEMAKAIAN SECARA KONSISTEN. 1 Minggu – Kulit kurang berminyak & kelembapan kulit semakin meningkat. 2 Minggu – Jerawat mula mengecut-kulit menjadi semakin lebih lembut-tona kulit menjadi lebih sekata-liang roma semakin mengecil dan kesan parut semakin pudar. 3 Minggu – Jeragat semakin pudar dan mulai hilang, akar rambut semakin kuat, kesan parut akan hilang, kulit menjadi lebih anjal pada seluruh badan, tona kulit menjadi lebih sekata, seimbang, cerah, gebu dan semakin montok. VITAMINC, TALAPIA COLLAGEN, TANAKHA, L-GLUTHATHIONE,HYALURONIC ACID,STRAWBERRY FLESH, MAQUI BERRY, COCOA EXTRACT
 Fungsi Utama GlutaCell™:
• Kesihatan
o Antioksida – Bertindak sebagai Master of Antioxidant, dengan menyingkirkan pelbagai bentuk radikal bebas dari pencemaran udara, asap rokok, hasil penyinaran ultra ungu, zat kimia dalam makanan dan bahan pencemar lain. Radikal bebas sangat merbahaya kerana dapat merosakkan sel tubuh badan manusia. 
o Imunisasi – GlutaCell™ juga dapat meningkatkan ketahanan tubuh badan dari penyakit melalui pembentukan sel darah putih yang juga merupakan antivirus. Pengambilan Glutathione juga dapat membantu untuk mendapatkan tidur yang berkualiti dan lebih nyenyak.
o Nyahtoksin – Salah satu fungsi utama di dalam GlutaCell™ adalah membuang toksin di dalam badan yang mendatangkan penyakit kepada manusia. 
o Menghindar, mencegah dan menghalang dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan Gout.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan